گوناگون

لوازم یدکی ام وی ام و چری را از کجا بخریم؟

لوازم یدکی ام وی ام و چری را از کجا بخریم؟

برای خرید لوازم یدکی ام وی ام و خرید لوازم یدکی چری کدام فروشگاه لوازم یدکی بهتر است؟ در این مقاله تصمیم داریم به این موضوع بپردازیم و شما را با فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک که در بازار چراغ برق تهران یعنی خیابان ملت قرار گرفته است، آشنا کنیم.

در همین ابتدا لازم است یادآوری کنیم، بازار چراغ برق تهران که در مرکز شهر تهران واقع شده است و از طریق مترو ملت و یا خطوط تاکسی و اتوبوس می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، مرکز اصلی خرید لوازم خودروهای چینی و ایرانی و خارجی است و همه قطعات خودرو را می‌توانید با قیمت ارزان خریداری نمایید. اما آیا می‌دانید برای خرید از بازار خودرو تهران باید از میان بیش از هزار فروشگاه، خرید خود را انجام دهید؟

اینجاست که انتخاب یک فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی از میان این همه فروشگاه قطعات خودرو مهم خواهد شد. مطمئنا هیچ شخصی تمایل ندارد کالای بی کیفیت خریداری کند و به همین علت است که این مقاله را تهیه کرده‌ایم.

لوازم ام وی ام

ام وی ام در میان خودروهای چینی بازار ایران، به قطعات یدکی بسیار بیشتر از سایر خودروها نیاز پیدا می‌کند. علت این موضوع را می‌توان در کیفیت موتور خودروهای mvm جستجو کرد. از میان خودروهای قدیمی این گروه یعنی خودرو ام وی ام 110 و ام وی ام 315 که به علت قیمت ارزان در زمان خود، بسیار متقاضی برای خرید داشت، می‌توان گفت برخی قطعات دچار بحران برای تامین هستند.

2

در واقع لوازم ام وی ام بعد از اینکه خودرو توسط شرکت مدیران خودرو توقف تولید شد، به یک دغدغه برای دارندگان این خودروها تبدیل می‌شود. اگر با واردکنندگان لوازم یدکی ام وی ام از جمله آریان یدک آشنا باشید، دیگر هیچ نگرانی در خصوص هیچ کدام از قطعات mvm نخواهید داشت.

آریان یدک به طور تخصصی بر روی واردات لوازم یدکی خودروهای چینی فعالیت دارد. این فروشگاه در چند سال گذشته توانسته عملکرد فوق‌العاده عالی از خود نمایش ندهد و به طور قطع به یکی از فعالان صنعت خودرو و لوازم خودرو تبدیل شده است.

در مجله خودرو سایت آریان یدک می‌توانید اطلاعات کامل در خصوص تعمیرات خودرو و قطعات خودرو را مطالعه نمایید و درباره لوازم یدکی ام وی ام و چری نیز در بخش فروشگاه سایت، می‌توانید یک خرید عالی داشته باشید.

با ورود به سایت آریان یدک به نشانی arianyadak.com به بخش لوازم یدکی ام وی ام وارد شوید و نوع خودرو خود را انتخاب نمایید. برای مثال اگر خودروی شما ام وی ام 110 است به بخش لوازم یدکی ام وی ام 110 در سایت آریان یدک وارد شوید. در این بخش می‌توانید قطعه مورد نظر را جستجو نمایید و یا از بخش دسته بندی سایت، انتخاب خود را انجام دهید.

با در نظر داشتن این موضوع که می‌توانیم برخی از قطعات ماشین را به عنوان لوازم مصرفی می‌کنیم، شما می‌توانید از همان صفحه اصلی سایت نسبت به خرید لوازم مصرفی ام وی ام اقدام نمایید. به طور مثال سنسور اکسیژن، تسمه تایم، تسمه دینام، شمع موتور خودرو، فیلتر هوا، فیلتر روغن و یا صافی سوخت همگی از مواردی هستند که در کیلومترهای نسبتا کم، لازم است تعویض شوند.

یکی از موضوعاتی که باید به آن تسلط داشته باشید این است که کدام برند برای قطعه‌ای که قصد خرید آن را دارید، برای خودروی شما بهتر است. همانطور که احتمالا می‌دانید هر قطعه ماشین که در فروشگاه‎ها به فروش می‌رسد، دارای یک برند یا همان نام تجاری است و هر قطعه از کشورهای مختلف تامین می‌شود.

 

در خصوص لوازم یدکی mvm آریان یدک پیشنهاد می‌کند از برند mcc استفاده نمایید. این برند تولید کشور چین است و به محصول شرکتی مدیران خودرو از نظر کیفیت بسیار شبیه است و در واقع اینگونه می‌توان گفت که وارداتی درجه یک محسوب می‌شود. mcc به طور انحصاری توسط شرکت آریان یدک وارد ایران می‌شود و بهترین قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لوازم یدکی چری

مدیران خودرو از یک تاریخی به بعد دیگر نتوانست خودروهای مونتاژ chery را با نام ام وی ام تولید کند و دقیقا با همان نام چری محصولات را به بازار وارد کرد، مانند چری تیگو 7 که یکی از خودروهای مدیران خودرو است.

همانند سایر قطعات مرتبط با شرکت مدیران خودرو برای خرید و استعلام قیمت لوازم یدکی چری نیز می‌توانید به سایت Arianyadak مراجعه نمایید و به بخش خودروهای چری مراجعه نمایید. پس از انتخاب نوع خودرو به عنوان مثال لوازم یدکی چری تیگو 7 می‌توانید محصولات را مشاهده نمایید و به صورت تلفنی ثبت سفارش خود را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که قبل از خرید این امکان را دارید که از طریق تلفن، مشاوره رایگان مرتبط با راهنمای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی را دریافت نمایید و با خیال آسوده قطعه‌ای که به آن نیاز دارید را خریداری نمایید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار