گوناگون

پیش‌فروش این شاسی‌بلند چینی با کمتر از یک میلیون تومان!+تصاویر

پیش‌فروش این شاسی‌بلند چینی با کمتر از یک میلیون تومان!+تصاویر

مشتریان می‌توانند از میان پنج مدل، سه دستگاه ۱.۵ توربوشارژ و دو دستگاه ۲.۰ توربوشارژ را انتخاب کنند.

به گزارش پارسینه و به نقل از خودرو بانک، در تاریخ ۳۰ می، گریت وال موتور پیش‌فروش هاوال H۶ جدید خود را آغاز نمود. در این پیش‌فروش، با پرداخت ۹۹ یوان (۱۴ دلار) به عنوان ودیعه، می‌توان ۳۰۰۰ یوان (۴۲۳ دلار) از قیمت خرید تخفیف گرفت، به همراه شش مزیت اضافی دیگر. مشتریان می‌توانند از میان پنج مدل، سه دستگاه ۱.۵ توربوشارژ و دو دستگاه ۲.۰ توربوشارژ را انتخاب کنند. یک مدل هیبریدی پلاگین‌این که مجهز به سیستم Hi۴ گریت وال موتور است، در آینده عرضه خواهد شد. قیمت رسمی در این زمان اعلام نشده است.

198141_842

هاوال H۶ نخستین بار در ۲۵ آگوست ۲۰۱۱ معرفی شد. در طول سال‌های گذشته، گریت وال موتور انواع دیگری از این خودرو را نیز روانه بازار کرد.

هاوال H۶ جدید از زبان طراحی نوینی بهره می‌برد. بخش جلوپنجره آن بزرگتر شده و با المان‌های کرومی ماتریسی تزئین گردیده است. چراغ‌های جلوی با شکل عدد '۷' از دو طرف نیز دوباره طراحی شده‌اند.

قسمت عقب آن گرد و مجهز به یک خروجی کوچک روی سقف، چراغ‌های عقبی تیز و لوگوی انگلیسی هاوال در مرکز است.

198142_582

از نمای جانبی، المان‌های تیره‌رنگ بیشتری در هاوال H۶ جدید به کار رفته است. این خودرو که بر پلتفرم LEMON گریت وال موتور بنا شده، دارای ابعاد ۴۷۰۳/۱۸۸۶/۱۷۳۰ میلی‌متر با فاصله محوری ۲۷۳۸ میلیمتر است و روی لاستیک‌های ۲۲۵/۵۵ R۱۹ حرکت می‌کند.

198142_582
هاوال H۶ جدید

کابین آن مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی LCD، نمایشگر کنترل مرکزی ۱۴.۶ اینچی، فرمان سنتی و نمایشگر اطلاعات آینده نگر (HUD) ۹ اینچی (فقط در مدل‌های بالایی) است. تعداد دکمه‌های فیزیکی به حداقل رسیده است. سیستم عامل Coffee OS آن توسط تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۵۵ کوالکام پشتیبانی می‌شود.

دیگر امکانات شامل شارژر بی‌سیم ۵۰ وات برای موبایل، گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو و سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ با بیش از ۲۰ قابلیت است. علاوه بر این، فضای صندوق عقب عمیق‌تر شده با حجم استاندارد ۵۶۰ لیتر که می‌تواند پس از خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۴۸۵ لیتر افزایش یابد.

198140_263
کابین هاوال H۶

نیروی محرکه از یک پیشرانه ۱.۵ توربوشارژ (چرخ‌محرک جلو) یا ۲.۰ توربوشارژ (چرخ‌محرک جلو و چهارچرخ‌محرک) تامین می‌شود. پیشرانه ۱.۵ توربوشارژ ۱۳۵ کیلووات قدرت و ۲۷۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که مشابه نسخه پرقدرت فعلی است؛ و به گیربکس ۷ سرعته دوبل کلاچ متصل است. حداکثر قدرت پیشرانه ۲.۰ توربوشارژ از ۱۵۵ کیلووات فعلی به ۱۷۵ کیلووات افزایش یافته و گشتاور آن ۳۸۵ نیوتن‌متر است که به گیربکس ۹ سرعته دوبل کلاچ متصل می‌شود.

198143_489

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار