گوناگون

پزشکیان خطاب به قاضی زاده: یک تماس با جانبازان بگیرید و بپرسید که اوضاع شان چطور است+ فیلم

پزشکیان خطاب به قاضی زاده:  یک تماس با جانبازان بگیرید و بپرسید که اوضاع شان چطور است+ فیلم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهل سال است دارید وعده می دهید. دفاع من از مردم معلوم است. اگر به وعده‌هایمان عمل نکردیم محاکمه‌ شویم.

به گزارش پارسینه، مسعود پزشکیان در مناظره پنجم گفت:‌ نمی دانم چرا آقای قاضی زاده مدام گیر می دهد و ما را می خواهد وارد جنگی کند که منشا همان اختلافات است. نمی خواهم وارد قصه شوم، مشکل ما نبود راه حل نیست، ما کل راه حل داریم،‌ بلکه اجرا نکردن قانون هاست. آقای قاضی زاده دائم گیر می دهد، یک تماس با جانبازان بگیرند و بپرسند اوضاع شان چطور است. ایشان همان کسی هستند که گفتند مشکل بورس را ظرف سه روز حل می کنند. قرار بود سالی یک میلیون مسکن درست شود و تورم پایین بیاید و ... چرا درست نشد؟

او ادامه داد: من تصور نمی کنم برادر آقای قاضی زاده تا آخر بماند،‌ باشد؛ همه تقصیرها برای گذشته است؛ پس مقصر قیمت گوشت و غیره چیست؟ لابد این هم تقصیر امریکاست. چهل سال است دارید وعده می دهید. دفاع من از مردم معلوم است. اگر به وعده‌هایمان عمل نکردیم محاکمه‌ شویم.

این نامزد ادامه داد: ما در داخل یا هم دعوای سیاسی داریم، قانون و سیاست های کلی نظام میثاق مشترک ماست. مشکلات فرهنگی مگر زاییده این دولت‌هاست؟ مشکلات فرهنگی را کسانی که ادعای مذهب دارند ایجاد می‌کنند.

 

حجم ویدیو: 1.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    ساکت بابا !!!!! هشیار باشیم موسویزیسیون دوم در راه است

  • شیرین صفوی

    این کشت من رو از بس تو ده جمله اش ۹ تاش آیات قرآن و حدیثه !!! بابا ما در تاریخ اسلام قرآن به نیزه و زبان به نیزه فراوان داشتیم !!!! هشیار باشیم موسویزیسیون دوم در راه است !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار